Abstract:       (3421 Views)
                    
                    
                    This article has no abstract.
                    
                    
                    
                     
                    
                    
                    
                    Type of Study:  
Research |
                    Subject: 
                    
عرفان   Received: 2018/09/23 | Accepted: 2022/08/18 | Published: 2018/10/15
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                    References
                    
                    
                    1.  قرآن کریم
 آقاگلزاده، فردوس. (1393)، «تحلیل شیوه¬های بازنمایی گزینش خبر، برمبنای رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی»، جستارهای زبانی، ش4، ص 1 – 16.
 ____________. (1385)، تحلیل گفتمان انتقادی، تهران: علمی و فرهنگی.
 بشیریه، حسین. (1385)، میشل فوکو فراسوی ساختارگرایی و هرمنوتیک، هیوبرت دریفوس و پل رابینو، تهران: نی.
 جاودانه، بهادر. (1389)، «دفاع از ابلیس نزد برخی از اکابر صوفیان»، پژوهشنامة ادب حماسی، دوره 6، شماره 10، ص 134 – 161.
 حسنی، نرگس. (1386)، «سیمای ابلیس در آثار عینالقضات همدانی»، مطالعات عرفانی، شماره 6، ص5 – 34.
 حلاج، حسین بنمنصور. (1379)، مجموعه آثار حلاج، تحقیق و ترجمه و شرح قاسم میرآخوری، بیجا: یادآوران.
 حیدری، حسین. (1384)، «سیمای دوگانة ابلیس در آثار حکیم سنایی»، مطالعات عرفانی، شماره اول، ص66 - 89).
 داودی مقدم، فریده. (1383)، «دیدگاه¬های سنایی دربارة ابلیس»، دوفصلنامة پژوهش زبان و ادبیات فارسی، دورة جدید، شماره 2، ص89 – 99.
 زرینکوب، عبدالحسین. (1353)، ارزش میراث صوفیه، تهران: امیرکبیر.
 زمانی، کریم. (1379)، شرح جامع مثنوی معنوی، بیجا: اطلاعات. 
 سلطانی، علیاصغر. (1384)،  قدرت، گفتمان و زبان، تهران: نشر نی.
 شفیعی کدکنی، محمدرضا. (1373)، در اقلیم روشنایی، تهران: آگاه.
 شهرستانی، ابی¬الفتح محمدبن عبدالکریم. (1421ق)، الملل و النحل، طبعه الثانیه، بیروت: المطبعه العصریه.
 عزیزالدین، محمد. (1377)، «شیطان کیست و راه¬های مقابله با آن چیست»، روزنامة اطلاعات، شمارههای سوم و دهم.  
 عضدانلو، حمید. (1380)، گفتمان و جامعه، تهران: نشر نی.
 عطار، فریدالدین. (1940)،  الهی نامه، به تصحیح و مقدمه و حواشی هلموت ریتر، بیجا: توس.
 عطار، فریدالدین. (بی¬تا)، تذکره الاولیاء، به تصحیح نیکلسون، با مقدمه محمد قزوینی، چاپ پنجم، تهران: زوار.
 غزالی، ابوحامد محمدبن محمد.( 1368)، احیاء علومالدین، ترجمة مؤیدالدین محمد خوارزمی، چاپ سوم، به کوشش حسین خدیو جم، تهران: علمی و فرهنگی.
 غزالی، احمد. (1370)، مجموعه آثار فارسی احمد غزالی، بهاهتمام احمد مجاهد، تهران: دانشگاه تهران.
 فرکلاف، نورمن. (1387)، تحلیل انتقادی گفتمان، گروه مترجمان. تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
 کاشانی، عزالدین. (بی¬تا)، مصباح الهدايه و مفتاح الكفايه، بهکوشش علي¬محمد صابري و روح الله محمدي،  (نسخة الکترونیکی).
 کلینی رازی، ابوجعفر محمدبن یعقوب ابناسحاق. (1379)، اصول کافی، ترجمه و شرح محم باقر کمره¬ای، تهران: اسلامیه.
 محمدبن منور. (1376)، اسرار التوحید، با مقدمه و تصحیح و تعلیقات محمدرضا شفیعی کدکنی، چاپ چهارم، تهران: آگاه.
 مشکور، محمدجواد. (1367)، تاریخ مذاهب اسلام، چاپ چهارم، تهران: کتابفروشی اشراقی.
 میبدی احمدبن ابیسعد، رشیدالدین. (1357)، کشف الاسرار و عده الابرار، به سعی و اهتمام علیاصغر حکمت، چاپ دوم، تهران: دانشگاه تهران.
 نیکلسون، رینولد. (1382)، تصوف اسلامی و رابطه انسان و خدا، ترجمه محمدرضا شفیعی کدکنی، تهران: سخن.
 ون¬دایک، تئون. (1382)، مطالعاتی در تحلیل گفتمان؛ از دستور متن تا گفتمان¬کاوی انتقادی، ترجمة پیروز ایزدی و دیگران، تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی¬ مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه¬ها.
 هال، استوارت. (1386)،  غرب و بقیه: گفتمان و قدرت، تهران: آگاه.
 یارمحمدی، لطفالله. (1385)، گفتمان شناسی رایج و انتقادی، تهران: هرمس.
 یثربی، یحیی. (1370)،  فلسفه¬ عرفان، چاپ دوم، قم: مرکز انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی قم.
 ______. (1386)،  عرفان و شریعت، تهران: کانون اندیشه جوان.